7 extensii utile pentru Wordpress

Unul din avantajele unei platforme precum Wordpress, este extensibilitatea. Instalezi un plugin/extensie, si gata! Ai functionalitati in plus! De aici vine si ideea pentru aceast articol despre Wordpress. Nu ne vom concentra doar pe plugin-uri gratuite, sau pe alte reguli. Pur si simplu sunt extensii ce noi sau clientii nostri le folosesc, si le consideram foarte utile (unele le folosim si noi). Deci, ce extensii …

Citeste tot articolul

7 metode de a reduce abandonul cosului de cumparaturi

Daca toti vizitatorii magazinului tau online care isi gasesc un produs si il adauga in cos ar plasa comanda, atunci ai avea vanzari mult mai multe. In acest scurt articol discutam despre cum putem reduce fenomenul de abandon al cosului de cumparaturi. Statisticile spun ca aproximativ 68-70% din oamenii care adauga un produs sau mai multe in cos, il abandoneaza – adica nu plaseaza comanda. Pe …

Citeste tot articolul

Tot ce trebuie sa stii despre Favicon

Veteranii online-ului stiu deja probabil ca sunt micile detalii care fac diferenta intre un website sau magazin online placut de navigat, memorabil si care prinde la pubic si un site parasit. Indiferent de nivelul tau in ceea ce priveste administrarea/designul/uitatul pe un site, sunt mici detalii la care trebuie sa fii atent, pentru a fi sigur ca site-ul sau magazinul tau online este usor de …

Citeste tot articolul

Behind the scenes: de ce avem mereu o instalatie de dezvoltare?

Astazi o sa povestim putin despre cum lucram noi… un fel de behind the scenes al modului nostru de lucru. Dupa cum clientii nostri sunt deja obisnuiti, vom discuta despre serverul si instalatia de dezvoltare, si cum ne scapa ea de o gramada de probleme. Avantajele unui server de dezvoltare De obicei, pentru a minimaliza riscul de erori sau downtime al unui magazin online sau a …

Citeste tot articolul

Experienta utilizatorului: Importanta spatiului in web design

In zilele noastre, suntem inconjurati cu informatie peste tot. E extrem de important sa ne gandim la claritatea unei pagini web si la cum putem atrage atentia asupra informatiei prezentate – fie ca discutam despre un magazin online, blog sau doar un site de stiri. Organizand cat mai eficient si clar informatia putem creste atat experienta utilizatorilor cat si rezultatele noastre, ca si vanzatori/scriitori/jurnalisti/etc. Spatiul ‘alb’ …

Citeste tot articolul

Cuvinte cheie – cercetarea si analiza pentru SEO

Cand discutam despre cuvinte cheie, ne referim la unul din cei mai importanti factori din SEO. Cercetarea dupa cuvinte cheie noi, sau mai bune, sta la baza unei strategii SEO corecte si eficiente. Tehnic vorbind, fara cuvinte cheie, nu avem SEO. Cuvintele cheie au puterea de a-ti arata in ce directie sa te indrepti, si daca faci sau nu progres. Totodata, cu ajutorul lor afi …

Citeste tot articolul

Despre SEO on-page si off-page

Despre SEO sau Search Engine Optimization – optimizare pentru motoarele de cautare am putea scrie sau vorbi destul de mult…fiind un subiect destul de complex. Spre bucuria celor din industrie, incet dar sigur, mai toti incep sa realizeze ca pe langa reclame si alte idei de promovare, o strategie pentru optimizarea unui site web sau a unui magazin online din punct de vedere al motoarelor …

Citeste tot articolul

Cum lansezi un produs nou? 4 idei pentru a garanta reusita

Daca lansezi un produs nou fara sa te pregatesti temeinic de lansare, e ca si cum ai taia un copac intr-o padure pustie. Daca nu creezi anticipatie, aduni oameni, imprastii vestea, va folosi cineva produsul? Va fi cineva interesat? Probabil ca nu. Fie ca lansezi un produs nou, o actualizare a produsului tau sau iti actualizezi oferta, vrei sa incepi pregatirile cu ceva timp inainte …

Citeste tot articolul