manual de brand branding ghid

Ce conține un manual de brand – Branding manual?

Un manual de brand sau ghidul de brand reprezintă mai mult decât un set simplu de reguli. Acest manual este un instrument strategic esențial care garantează menținerea esenței și influenței unui brand, indiferent de fluctuațiile pieței sau expansiunea organizațională. Un manual de brand este un activ vital pentru orice companie determinată să dezvolte și să conserve o identitate de brand puternică și de lungă durată. …

Citeste tot articolul

content-writing-vs-copywriting-roluri-denumiri

Content writing vs copywriting

Deși ambele roluri implică scrierea, contextul și obiectivele din spatele sarcinilor lor pot fi destul de diferite, scriitorii de conținut (content writers) concentrându-se mai mult pe conținut informativ și captivant, iar copywriterii având ca scop convertirea cititorilor în clienți prin limbaj persuasiv. Care este rolul unui redactor de conținut? În peisajul digital de astăzi, rolul unui redactor de conținut a devenit indispensabil pentru organizațiile care …

Citeste tot articolul

obiective website 2023

Care sunt obiectivele pentru 2023?

Cel mai probabil, ati verificat statisticile site-ului dvs. inainte de noul an si ati vazut evolutia site-ului dvs. din ultimul an. Dupa ce ati citit toate aceste date, puteti vedea ce lipseste, ce puteti imbunatati si unde doriti sa ajungeti anul viitor. Cateva exemple de obiective pentru website in Noul An pot fi cresterea ratei de conversie, imbunatatirea accesibilitatii websiteului, cresterea gradului de notorietate a …

Citeste tot articolul

E-mail marketing in 2019. Mai functioneaza?

Poate te gandesti ca marketingul prin e-mail nu isi mai are sensul in timpurile noastre, acum cand exista metode de promovare precum social media, campanii platite, seo, etc., dar ar trebui sa mai analizezi putin. Sau mai corect spus, de ce sa nu te folosesti si de acest instrument de promovare? Mai ales in zilele noastre cand toata lumea isi verifica mailurile mai des? Datorita …

Citeste tot articolul

De ce sa folosim Upselling si Cross-Selling?

Fie ca vorbim despre un magazin B2B sau un magazin B2C este important sa stim de ce este nevoie de upsells si cross-sells, de ce sa folosesc si care sunt diferentele dintre ele. Nu sunt doar tactici de marketing prin care sa iti imbunatatesti vanzarile si sa nu mai lasi bani pe masa. Prin utilizarea lor, intr-un mod corespunzator, iti poti ajuta si clientii sa …

Citeste tot articolul

Ce este rata de conversie?

Atunci cand cauti ceva sau intrebi pe cineva despre imbunatatirea magazinului tau online, a site-ului sau a unui landing page, te lovesti de idee de conversie, mai exact de rata de conversie. Hai sa detaliem putin si sa aflam ce este o conversie si cum calculam rata de conversie. Ce este o conversie? O conversie are loc atunci cand un vizitator al site-ului tau indeplineste …

Citeste tot articolul

Platforma B2B vs B2C – ce trebuie sa stii

Care sunt diferentele dintre o platforma Business to Business (B2B) si una Business to Consumer (B2C)? De la inceput se intelege ca un website sau un magazin online B2B se refera la site-ul sau magazinul unei companii care are persoane juridice ca si clienti si poate sau nu sa accepte lucrul cu persoane fizice. Spre deosebire de un website sau un magazin B2C care de obicei …

Citeste tot articolul