

Fie ca vorbim despre un magazin B2B sau un magazin B2C este important sa stim de ce este nevoie de upsells si cross-sells, de ce sa folosesc si care sunt…
In articolul precedent am discutat despre ce emotii pot trezi culorile in randul potentialilor clienti si cum se alege tipul de logo in functie de domeniul de activitate al companiei….
Daca in articolul precedent am discutat despre tipurile de logo, in acest articol vom discuta despre culori. Mai exact, analizam asocierea culorilor prezente in logo-ul unui brand cu domeniul de…
Cauti un logo pentru firma ta? Inainte sa iei o decizie e bine sa te documentezi, sa vezi cate tipuri de logo exista si sa te gandesti ce tip de…
Atunci cand cauti ceva sau intrebi pe cineva despre imbunatatirea magazinului tau online, a site-ului sau a unui landing page, te lovesti de idee de conversie, mai exact de rata…
Care sunt diferentele dintre o platforma Business to Business (B2B) si una Business to Consumer (B2C)? De la inceput se intelege ca un website sau un magazin online B2B se refera…
Nu te pripi cand vine vorba de un redesign. Fie ca discutam de un magazin online, blog, website de prezentare sau aplicatie, trebuie sa ai o vedere clara asupra ce…
In primul rand, un mic avertisment: nu suntem avocati, specialisti in de-ale legilor si nu avem studii in ceea ce priveste legea. Urmatorul articol este formulat cu scopul de a te…
Intre GDPR si obligativitatea unui certificat SSL, 2018 pare sa fie un an in care indiferent de modul in care privim securitatea (sau cat de in serios o luam), va…