Suport rapid si dedicat

Fiecare client Sinners Projects primeste un cont la Help Desk-ul nostru.
Help Desk-ul este un sistem de ticketare, care ne ajuta pe noi si pe tine sa stam organizati cu ce a ramas de facut, dar si o metoda facila de a ne asigura ca primesti suport conform cu contractul si SLA-ul.
Urgentele sunt mult mai rapid rezolvate si munca e mult mai rapid livrata.

Prioritizam ticketele peste orice. Asta inseamna ca atunci cand creezi un ticket, esti primul la rand. Noi suntem notificati pe loc de propria platforma prin multiple metode (SMS + Email). Nu ratam nici un mesaj.

Esti deja client Sinners Projects?

Logheaza-te in platforma pentru a vedea totate ticketele si detalii despre ce lucram si am lucrat impreuna.

De ce un astfel de sistem?

  • ca sa ne asiguram ca tu, ca si client, ai prioritate. Ticketele sunt rezolvate primele;
  • ticketele pot fi create in Help Desk sau via e-mail (doar trimite un mail la helpdesk@sinners.dev – e atat de usor!);
  • daca tu nu o faci, putem crea noi un ticket dupa o discutie telefonica, pentru a ne asigura ca nu ne scapa nimic;
  • platforma ne permite atat noua cat si tie sa fim siguri ca sunt respectate termenele de solutionare din contracte (SLA);
  • poti atasa poze, video-uri si alte fisiere ticketelor, pentru a ne descrie problema pe cat se poate de clar;
  • iti putem pune la dispozitie tutoriale si video-uri clare, despre cum sa efectuezi anumite operatiuni. Ca sa nu mai cauti prin mailuri pe viitor;
  • fiecare membru din companie poate avea un cont. Ca toata lumea sa stie cine discuta cu cine;
  • securizat cap-coada. Totul este criptat si stocat pe serverele ce indeplinesc normele GDPR, cu copii de siguranta efectuate constant;

Un pas mai departe

Clientii care au un mediu de dezvoltare/staging, pot gasi datele de acces in Help Desk. Ca sa putem testa totul inainte ca clientii tai sa vada. Asa ne asiguram ca livram cea mai buna experienta consumatorului final.

Aceste proiecte sunt tinute intern si pe un repertoriu Git privat, gazduit de noi. Dupa caz, echipa ta poate avea acces la el sau doar primi informari bazate pe tickete/probleme cu detalii tehnice mai complet explicate. Ne place sa explicam tot, ca sa fim siguri ca ai inteles de ce a trebuit sa facem o anumita operatiune sau alt detaliu relevant.