Tinand cont ca noi recomandam chiar si persoanelor fizice sa se promoveze pe ei si ceea ce fac cu ajutorul unui website/blog, suntem de parere ca nu e nevoie de povesti pentru antreprenori. Asa ca am decis sa facem o lista, cu unele explicatii, care contine principalele motive in ceea ce priveste un website pentru afacerea ta.

 

Fara alte povesti, hai sa vedem de ce vrei un website pentru afacerea ta:

 

1.  Afacerea ta e mereu vizibila

Website-ul tau e online 24/7. E pregatit mereu sa te prezinte si sa atraga noi clienti.

2. Publicitate

Simplul fapt ca existi, cu un SEO de baza, deja iti ofera un mic plus. Stim cu totii ca, publicitatea – mai ales cea facuta cum trebuie, aduce multi clienti. Plus ca, un website e accesibil de oriunde, deci ai o deschidere mai mare. Afacerea ta devine pe zi ce trece mai cunoscuta.

3. Serviciu clienti

Un website poate contine informatii utile despre afacerea ta. Informatii care pot evita nelamuriri si clarifica lucrurile pentru clientii tai din start, astfel incat sa incepeti cu dreptul o relatie sanatoasa. + in momentul in care sunteti contactat, puteti trimite clientul pe website-ul dumneavoastra, astfel se poate lamuri singur de neclaritati si poate reveni cand considera el comod/necesar.

De asemenea, exista clienti care sunt mai ‘timizi’. Poate le e rusine sau ciudat sa te sune asa din senin. Un website ii poate lamuri fara sa ii oblige sa iasa din zona lor de comfort. Iar apoi te vor contacta, stiind ca afacerea ta ofera ceea ce el cauta.

4. Economisesti timp si resurse6 motive pentru a avea un website pentru afacerea ta sinners projects web design

In momentul in care o gazduire + domeniu .ro care sa poata gazdui un website + blog costa sub 100 de lei pe an, banii nu mai sunt o scuza. Mai ales daca, ca in cazul unui magazin online, poti considera website-ul inca un punct de lucru.

Un website (cel putin la inceput) nu are nevoie de spatiu fizic de adminstrat, de un depozit, de diverse departamente etc. Ai nevoie doar de continut actualizat. Lucru de care se poate ocupa si o singura persoana.

nota: o persoana poate administra chiar si un magazin online la inceput. Sa actualizezi produsele, sa adaugi produse noi si sa procesezi un numar mediu de comenzi nu mananca atat timp cat banuiesti.

5. Ramai relevant

Clientii se muta in online. Folosesc Facebook, cauta diverse informatii pe motoare de cautare etc. Chiar si cei mai in varsta.

De asemenea, clientii sunt comozi. E foarte usor sa te ‘plimbi’ printr-un magazin online si sa comanzi de acolo un produs sau mai multe, chiar daca ai un magazin fizic in orasul tau, care comercializeaza aceleasi produse. + ca magazinul online, avand costuri mai mici si rulaj mai mare, poate oferi un pret mai bun si chiar si livrare gratuita. => ai pierdut clientul, fiindca nu te-a ‘vazut’.

Clientii incep sa priveasca prezenta unui website ca un plus de seriozitate. Esti online, esti serios si relevant, iti pasa de afacerea ta.

6. Investesti in brandul tau

Toate, repet, toate firmele mari – vag spus, depinde ce intelegi prin firma mare – au un website. Toti au inteles ca a fi disponibil mereu, si a aparea cat mai des in fata clientului inseamna profit pe termen lung. Asa ca un website, e o investitie in afacerea ta.

 

Concluzie: ai nevoie de un website pentru afacerea ta.

Poti ofta, poti sa te superi, dar asta e adevarul. Suntem in 2015 si mediul online a devenit un jucator extrem de puternic si in continua crestere in ceea ce priveste notorietatea unui brand si implicit profitul acestuia. Mai ramane doar sa te hotarasti cat de serios esti in ceea ce priveste viitorul afacerii tale.